Продавець MODERNO  furnitures розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
890 відгуків
🔥 ВЕЛИКИЙ РОЗПРОДАЖ 🔥МЕБЛІ ЗІ ЗНИЖКОЮ ДО -30% 🔥Найкращі ціни тут!
Кошик

Оплата

У цьому розділі Ви знайдете відповіді про способи оплати.

Як я можу оплатити?

У нашому інтернет магазині Ви можете сплатити за товар одним з наступних способів: Банківською карткою Visa або MasterCard, Банківський переказ, Оплата на карту Приватбанку, оплата на розрахунковий рахунок компанії за реквізитами.

 

Оплата банківською карткою Visa або MasterCard/на карту ПриватБанк

Найбільш оперативний спосіб оплати!

 Здійснити переказ коштів Ви зможете через свій особистий кабінет в Приват24 (або додатку Вашого банку).

Оплата на розрахунковий рахунок компанії

За запитом можемо виставити рахунок на оплату Вашого замовлення.

Здійснити переказ коштів Ви зможете через свій особистий кабінет в Приват24 (або додатку Вашого банку) або в терміналі.

Оплата Накладений платіж по передоплаті

Суть післяплати з передоплатою полягає в тому, що спочатку Ви оплачуєте будь-яким зручним для Вас способом передоплату в сумі, яку зазначає менеджер ( в залежності від товару, який ви хочете придбати), а всю решту суми оплачуєте у відділенні транспортної компанії.



Чому ми беремо передоплату ?

Недобросовісні покупці. Є відсоток покупців, які не приходять в поштове відділення за своїм товаром, таким чином інтернет-магазин терпить такі витрати, як оплату доставки в дві сторони, а також пошкодження габаритного товару.


Це не означає, що ми Вам ― покупцям, не довіряємо, але ситуація така, що покупці іноді зловживають своїм правом. Таким чином передоплата, це перестрахувальна сума, яка в разі чого покриє наші витрати на транспортну компанію.

Мінуси даного методу оплати: Оплата зайвих комісій. За пересилання грошей компанія перевізник бере % від суми переказу. Таким чином сума доставки може зрости.

 

Зверніть увагу, у разі відмови або не забору посилки належної якості, веденої на те причини, ПЕРЕДОПЛАТА НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ !!!

( "не сподобалося", не хочу забирати", "дорого вийшла доставка", "купив в іншому місці", "візуально не підійшло", "вже не треба" тощо - не є причиною для повернення передоплати!)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner